Fanpage – jak wykorzystać potencjał reklamowy?

Coraz pokaźniejsza ilość marketerów zauważa gigantyczne możliwości działania reklamy na serwisach społecznościowych. Już w tym momencie, większość firm, uznanych marek, podaje własnym odbiorcom kontakt na jedna z platform społecznościowych. Portale te, jako miejsce spotkań nieograniczonej liczby zapaleńców internetu, są również miejscem do dyskusji, wymiany poglądów, oceny artykułów.

Internauci tworzą specyficzne kluby jednoczące wielbicieli, wielbicieli wyznaczonych artykułów, usług, działań – wypróbuj prowadzenie fanpage cennik. Jeden fanpage, to chociaż 50 hołdowników. Takich fanpage’y jest najwięcej, bowiem ponad 60 tysięcy. Dla celów marketingowych, im większy fanpage, tym lepsze dotarcie z reklamą. Kilka polskich profili pozyskało dotychczas od kilkudziesięciu tysięcy do kilkuset tysięcy entuzjastów, co ukazuje jak okazały jest to potencjał reklamowy.

Taka ilość hołdowników, entuzjastów danego profilu, jest już reklamą samą w sobie. Słuszne towary będą zrzeszały kolosalną ilość hołdowników, jest to nieuniknione. Entuzjaści znaleźli swoje miejsce do wymiany opinii, wrażeń, do dyskusji – tak w samej rzeczy, to oni mają w tej chwili potencjał do dalszego kreowania wizerunku danego profilu.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Dodaj komentarz
Możesz także polubić