Reklamowe gadżety – dlaczego warto w nie inwestować

Większość firm w jakiś sposób prowadzi marketingowe działania, a różnorodność najróżniejszych sposobów naprawdę jest duża. Jedną z nich jest przekazywanie swoim klientom różnych reklamowych gadżetów. Praktyki takie cieszą się coraz większym zainteresowaniem, gdyż w rękach sprawnych marketingowców są zwyczajnie bardzo skuteczne. I nie chodzi o przełożenie w bezpośredni sposób na sprzedaż, ponieważ gadżety reklamowe przeważnie tego nie dają wprost. Dużo ważniejsze jest budowanie widoczności marki wśród konkurencji czy większa lojalność odbiorców.

Chyba wszyscy lubimy otrzymywać upominki, i sporo osób czuje się z tego powodu choć trochę zobowiązanych, takie zjawisko powszechnie jest znane w psychologii. W ten sposób przy pomocy normalnego kubka czy pendriva, który trafi w ręce odpowiednich ludzi, można utrzymać czy zdobyć zamówienia o znacznie większej wartości. Tego typu gadżety dla firm, jeżeli mają na sobie firmowe logo, na trwałe się pojawiają u niejednej osoby. Szczególnie jeśli są praktyczne i użyteczne, to po prostu klienci chętnie z nich korzystają, a jednocześnie bez przerwy widzą daną markę.

A to faktycznie przekłada się bardzo mocno na poziom lojalności przy kolejnych zakupach. Duże znaczenie ma też sama konkurencja. Jeżeli firmy z danej branży przy najróżniejszych okazjach rozdają dookoła gadżety reklamowe z logo, to nie chcąc pozostać z tyłu należy robić dokładnie to samo. Inaczej zapamiętanym się zostanie jak ktoś, kto nie specjalnie dba o relacje z klientami i nie chce im nawet sprezentować symbolicznego kubka.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Dodaj komentarz
Możesz także polubić